Известие

Collapse
No announcement yet.

Дюзи за 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дюзи за 146

    Здравейте, имам проблем с количеството впръсквано гориво при палене, което кара колата да се дави при палене и се налага да я вкарвам в 3-4к обороти, за да не загасне. Молбата ми е, ако знаете от къде мога да си закупя чисто нови дюзи (моделът е 146 (930) 1.6 i.e. 16V T.S. (120 Hp)).
    п.с. Сменил съм свещи, кабели и дебитомер, проблемът не се оправи, и ми казаха, че това е единствената оставаща опция.

  • #2
    Вероятно от Бош ще можеш да си купиш.
    https://bg.bosch-automotive.com/bg/p..._3/injectors_1
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • #3
      Мога да ти дам мойте за проба ало си от София
      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

      Comment


      • #4
        Нови мисля, че са от порядъка на 300лв бройката и нагоре.
        Аз преди 2 години си купих от megaparts 2-ра ръка за по 10-15лв бройката.
        Има лесен тест за проба ... който до някъде дава някаква светлина
        Акумулатор ... ключе с копче ..
        Надуваш от задната страна с едно WD40 и някой натиска копченцето .. виждаш дали изобщо отваря/затваря .. дали пишка или прави мъгла.
        Аз имах пробита цедка в резервоара и макар с горивен филтър - не държи нищо .. се запушиха. Промих всичко и сложих, купените .. след време се подпушиха, защото повечко карах на LPG ..
        Тогава ... магистралата .. по- ниска предавка .. газ .. газ .. газ ..
        И се оправиха

        Намери си по- добре 2-ра употреба с уговорката да ги върнеш ако не са наред ... сменят се супер лесно.
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #5
          Глупости,ма иначе...да се надаме

          Comment


          • #6
            Глупости или не ... алфата се кара предимно на бензин в момента и върви без проблеми Новият стопанин ми е близък приятел. До преди 3 месеца беше при мен и аз не съм си го измислил .. в alfaowner четох и така
            Щях да си правя стенд с ардуйно и мофсет, кода е много прост но не разполагах с време.
            А дюзите 2-ра ръка, няколко изобщо не работеха т.е. изобщо не отваряха (принципно се чуват) така, че един глупав тест върши работа И в тубата има ..


            Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
            Глупости,ма иначе...да се надаме
            Last edited by flipz; d.m.y г., 09:26.
            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

            Comment


            • #7
              Един тъп мултивибратор с ключов транзистор върши същата работа. Още по просто е използването на трансформатор и еднопътен изправител. От контролер има смисъл само ако ще се изследват обстойно и за дебит. Но тогава трябва и източник на стабилно налягане.
              За прост тест на работоспособност - траф, един диод, метър маркуч и помпа за гуми....
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #8
                И това е вариант.
                Моят е по- съвременен и за промиване. В тубата има много примери за стендове.
                Ползва се някаква добавка за инжекциони и се пуска, примерно за няколко часа и така.


                На човека на когото продадох колата, му се счупила цедката ...
                Не знам какъв е този бензин, сложих оригинална от помпа 2-ра ръка .. пак се е втвърдила и счупила след година работа.
                Явно се втвърдява от нещо, ацетон ли слагат .. какво става и аз не знам.
                Сега и той сложи от 2-ра ръка, пластична е съвсем в рамките на нормалното.
                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                Comment


                • #9
                  Макар и сравнително прост, кодът трябва да се запише в Мега или Тини. За времето което е необходимо да стартирате операционна система, да сложите чипът в програматор и да го запишете, с траф вече ще е направена проверката. Нищо не пречи да се остави така денонощие, да "цъка" дори на сухо и да се "изчисти".
                  Контролерите предлагат много възможности, но са ефективни при доста по сложни ситуации. Ако само ще "цъка" нещото, то нека го прави по възможно най простият начин. Ако ще се пише код - то нека поддържа някакъв протокол за връзка с комп или дисплей, да се регулира честота и коефициент на запълване.....
                  Инак се получава - "руска висока технология". Нещо което за много пари, върши работата на нещо, което е отдавна измислено и е в пъти по евтино.
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:38.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment

                  Working...
                  X